Dopravu vnímají občané jako velký problém. Že se auta přes všechny zácpy nějak propasírují, je fakt. Daleko horší postavení v provozu mají chodci. Často lidé starší a hůře pohybliví, nebo děti. Nechráněni plechy karosérie, nuceni mít oči na stopkách a doufat, že projíždějící řidiči jsou ve střehu. Co se změnilo za další čtyři roky vlády starosty Němce a jeho podporovatelů? Modernizace některé křižovatky nebo přechodu? Pokud nepočítáme blikátka na přechodu přes Moravskou u ZŠ Slovan, skóre je čistá nula. Přitom mnohde by stačilo málo - středový ostrůvek je úprava "za pár korun". Třeba na Tovačovského, nebo u Pionýrské louky, u ZŠ Zachar, přechod na křižovatce Kojetínská - Štěchovice, ve Vážanech u hotelu Hvězda, u kina Nadsklepí a další. Doplňte sami. Jsou místa, kde přechod schází úplně, třeba na Moravské nebo na Velehradské u archivu nebo u obřadní síně hřbitova. Přitom řešení se nabízí a je prospěšné nejen chodcům, ale i řidičům, protože jistě nikdo nechce zažít dopravní nehodu. Ano, většina komunikací je krajských, ale město musí vyvíjet iniciativu. Bohužel, dělá málo, nebo nedělá nic. Budeme jen čekat, až budou zranění a mrtví? Ne, nebudeme. Chceme změnu, proto jsme tady. Dokážeme se domluvit na kraji i na radnici. Vaše Zdravé Kroměřížsko


Don Quijote de la Těšnovice

Je čas na malé ohlédnutí. V červenci 2015 se na mě jako na zastupitele města obrátilo několik občanů Těšnovic, s žádostí o pomoc. O Těšnovicích jsem do ...

  • 17/04/2021

Proč nesouzním s mostem Karla Kryla

Přejmenovat jediný most přes Moravu v Kroměříži na počest Karla Kryla je nápad, který jsem nepodpořil. Ne proto, že bych neměl Kryla rád, ale proto, že ...

  • 19/02/2025

Necháme si ničit stromy?

Biopas je zakletá firma. Z poloviny rakouská, z druhé půlky patří městu Kroměříž. Patová situace. Za vlády Miloše Malého byla do Biopasu svěřena veškerá ...

  • 11/09/2018